Mijn S8AT had toen ik 'm kocht net 44.000 km op de teller staan. Het viel me op dat de remblokken aan de voorkant nog best aardig dik waren maar dat de schijven toch wel een aardige rand hadden. Het seizoen 2015 kunnen ze zeker nog wel mee maar het word toch wel tijd om eens naar wat nieuws rond te gaan kijken.

In het Donkervoort-wereldje hoor je bijna iedereen over Ferodo of Tarox. Nu zoek ik graag m'n eigen weg en heb voor de voorkant een setje EBC Red Stuff remblokken (DP3415) en EBC Grooved Discs (GD086) aangeschaft. De originele remklauwen blijven behouden. Voor mij momenteel een prima optie, ik gebruik de Donkervoort (nog) niet op het circuit en met wat steviger trappen remt het allemaal prima. Grote meerzuiger remklauwen is dan leuk voor de show maar voegt verder weinig toe voor het geld wat ze kosten in mijn geval.

 


Weer eens wat anders: remschijven met een zwarte coating.

 

Met deze remblokken.