In de 'Foto-Dump-Bak' dump ik letterlijk alle foto's die ik maak tijdens onderhoud en projecten. Soms een aantal dezelfde foto's maar dan net uit een andere hoek of anders scherpgesteld. Het doel hiervan is om terug te kunnen kijken hoe iets gemonteerd heeft gezeten of welk type/nummer onderdeel er gebruikt is. Zowel voor mezelf als voor anderen.

  • Luchthapper voor aan de onderkant.
  • De extra 'Duitse' radiateur tussen de achteras.
  • Blauwe connector voor de 5e injector andere systeem, niet aangesloten Octane-wires.
  • Niet aangesloten MAP-sensor.
  • Brandstofklep.
  • De vijfde injector.
  • Tywraps, verroeste beugels en afbladderende verf.
  • Die draden zaten dus lekker klem tussen de remleiding en het expansievaatje.
  • Die draden zaten dus lekker klem tussen de remleiding en het expansievaatje.
  • De appendix. Op deze aansluiting heb ik de dumpvalve aangesloten.
  • Ophangbeugel expansievaatje, zag er ook niet al te netjes meer uit.
  • Tape los en 'floep' draadje eruit.
  • De kabel-chaos. aansturing 5e injector.
  • Wat er uiteindelijk over bleef.
  • Turbodrukmeter.
  • De HOBBS-switch voor de verlating van de ontsteking i.k.m. de Octane-Wires.
  • De tule moest iets dikker worden dus een krimpkuosje er om.
  • Speciale PCV-klep i.v.m. de turbo.
  • Bevestiging expansievaatje.
  • Voorraadje bevestigingsmateriaal is altijd handig.
  • Nieuwe RVS beugeltjes.
  • Mooie beugeltjes en klemmetjes.
  • Aanpassing koppelingspedaal. Moet nog gelast worden.
  • Aanpassing bevestiging koppelingskabel.
  • Daar gaat de oude koelvloeistof...
  • Uitlaatgat was te klein waardoor de rand aan één kant was omgevouwen en de afwerkrand er naast lag.
  • T-stuk met thermostaatschakelaar onder de kleine radiateur.
  • Wrap om de uitlaatbocht, was geen succes.
  • T-stuk in staat van ontbinding.
  • Ontluchtingsaansluiting bovenin kleine radiateur.
  • Gat een beetje groter maken.
  • Olie afvoerslang van de turbo.
  • Relays voor het aansturen van de koelfans.
  • T-stuk voorin ziet er toch wat verdacht uit.
  • Ophangbeugel expansievaatje opgeknapt en hoger vastgezet.
  • Een doekje voor het knoeien bij het bijvullen.
  • Schema nieuwe aansturing koelfans.
  • Los hitteschild achter de uitlaat.
  • Voor het lijmen eerst netjes afplakken.
  • Nieuw kunststof T-stuk en bevestiging voor hitteschild.
  • Relais t.b.v. aansturing voorste koelfan.
  • Hitteschild voor startmotor.
  • Afbladderend chroom.
  • Dit gaat het dus ook niet meer worden. Thermostaathuis aan de voorkant.
  • Nieuwe kabelschoentjes.
  • Instrument clustertje bouwen.
  • 5 Volt / 7,5 Ampere voeding voor de vier USB-aansluitingen.
  • 5 Volt voeding met koelblok en bevestigingsbeugel.
  • Lijm losgelaten.
  • Thermostaatschakelaar koelfans.
  • Sneeuwschuiver er op....
  • De benzineklep...
  • Gasklep.
  • Er hoort een brede klepdekselpakking op.
  • Busjes voor de kap boven het klepdeksel
  • De metalen busjes in de rubbers.
  • special klepstelgereedschap voor een Pinto blok.